Notícies Foto: DeliricsFoto: Delirics

Acaba el Cruïlla Tardor amb el 80% d’ocupació

16 desembre 2024

Després d’haver programat 15 concerts en 7 sales arreu de la ciutat de Barcelona.

El Cruïlla Tardor, que ha tingut lloc del 2 d’octubre al 12 de desembre, tanca aquesta nova edició amb un balanç molt positiu del 80% d’ocupació. Aquest cicle, que ha programat tant artistes de l’escena catalana com grans grups referents a escala nacional i internacional, ha omplert diferents locals de la ciutat d’un ampli ventall de gèneres musicals.

Mantenint sempre l’esperit eclèctic que tant l’identifica i intentant allargar l’essència del festival d’estiu, Cruïlla ha acollit a propostes que han passat per l’electrònica, el kpop, el trap experimental, el son, el reggae o el pop, entre moltes d’altres. Dels 15 concerts que han tingut lloc 5 d’ells han penjat el cartell d’entrades exhaurides i la resta han tingut magnífiques respostes per part del públic, que ha consolidat Cruïlla Tardor com una parada obligada pels melòmans de la ciutat comtal.

Malgrat haver posat punt final al cicle de Tardor, l’activitat de Cruïlla no s’aturarà per massa temps i ja es prepara un 2025 que acollirà, a partir del gener, concerts per a tots els gustos arreu de la ciutat amb el Cruïlla Hivern.

Dins del panorama de casa nostra es podran veure els sabadellencs Flashy Ice Cream, que amb el seu estil inconfusible de música urbana en català aterraran a la Sala Apolo el dia 24 de gener.




Comments are closed.

Back to Top ↑