Notícies Figa Flawas / Jaume RomaFiga Flawas / Jaume Roma

CanetRock presenta el cartell de la dotzena edició amb gairebé totes les entrades exhaurides

22 gener 2026

El cartell compta amb Figa Flawas, 31 Fam, La Fúmiga, The Tyets, Buhos, Els Catarres, Els Amics de les Arts, Ginestà, Doctor Prats, Maria Jaume i La Ludwig Band.

CanetRock, el festival de referència dels Països Catalans, arriba a la seva dotzena edició en plena forma i amb l’objectiu que Canet de Mar torni a ser el centre neuràlgic de la música en directe i la festa el proper dissabte 4 de juliol. Avui s’ha presentat el cartell complet i només queden 3.000 entrades per fer “entrades exhaurides”.

En aquesta edició no faltaran referents com Figa Flawas, The Tyets, 31FAM o Ginestà. El festival no s’oblida d’aquells grups que formen part de la seva banda sonora com Els Catarres, Doctor Prats, Buhos, Els Amics de les Arts o La Fúmiga, amb un concert molt especial, ja que serà el seu comiat de CanetRock i serà amb ells qui veurem sortir el sol en aquesta edició. El 4 de juliol a l’escenari del Pla d’en Sala a més debutarà la mallorquina Maria Jaume, amb el seu pop indie-electrònic i el grup revelació dels últims anys La Ludwig Band. Molts d’ells arribaran al festival amb noves cançons i nou espectacle.

Com cada any el festival oferirà més de 12 hores de música i festa ininterrompudes amb la participació de Dj Trapella, Dj K-Zu, DJ Ernest Codina i Mon DJ.




Comments are closed.

Back to Top ↑