El cicle “Soc Autor” de la Fundació SGAE amb Ginestà
Sessió formativa amb Júlia i Pau Serrasolsas, i Jose Miguel Garanto, mànager de la formació adreçada a autors i autores emergents.
La Fundació SGAE, a través del Consell Territorial de la Societat General d’Autors i Editors (SGAE) a Catalunya, organitza a Palafrugell (Baix Empordà) una sessió formativa gratuïta amb la presència de Júlia i Pau Serrasolsas, líders de Ginestà, i José Miguel Garanto , manager de la formació, dirigida a autors i autores emergents. El fundador de La Tornada, Pau Planas, serà el moderador del matx, que servirà per conèixer i desgranar els passos que ha seguit el grup des dels seus inicis fins a l’actualitat.
Quin camí ha de fer un grup de música per arribar a l’èxit? Segurament, qualsevol músic o autor que comença s’ha fet alguna vegada aquesta pregunta i, amb tota seguretat, no hi ha una única resposta correcta. Amb tot, conèixer el recorregut realitzat per qui sí que ha aconseguit fer-se un lloc destacat al sector musical de Catalunya sí que pot resultar il·lustratiu. Aquesta és la proposta de la sessió formativa del cicle itinerant “Soc Autor” que tindrà lloc el dimarts 13 de juny, a les 19 hores, a l’espai Can Genís de Palafrugell.
Amb poc més de cinc anys de vida, Ginestà ha esdevingut un dels grups d’èxit del moment. En el marc de la gira del seu tercer disc van realitzar més de 40 concerts, amb parades als principals festivals. A Spotify acumulen gairebé 100.000 oients mensuals, amb singles com “Estimar-te com la terra” o “L’Eva i la Jana”, que sumen 5 i 2 milions d’escoltes respectivament. També han estat guardonats amb diversos premis i han aconseguit fer-se un lloc destacat a les ràdios i els mitjans de comunicació catalans.
A través d’una conversa oberta, “Soc Autor” permetrà conèixer de primera mà com ha treballat internament el grup per assolir aquestes fites, amb l’objectiu de servir de mirall i font d’inspiració als joves autors que vulguin seguir els seus passos. La jornada permetrà analitzar com han treballat temes com ara la planificació estratègica, la gestió discogràfica, el management i el booking, la comunicació o la imatge del grup, entre una multitud d’altres temes.