Notícies Foto: Lluck TomasFoto: Lluck Tomas

El Diluvi s’acomiadarà temporalment dels escenaris

4 octubre 2023

«La mentida» és una nova cançó que se suma als senzills presentats durant 2023 per conformar un EP.

El Diluvi presenta «La mentida», una nova cançó i videoclip que se suma als senzills llançats durant 2023 i que conclou etapa abans de l’aturada temporal que ha anunciat el grup. D’aquesta manera, «La mentida», «El primer ball», «Espere», «A fer la mà», «Terra que no oblida!» i alguna sorpresa més composaran un EP que eixirà a la llum en el darrer trimestre de l’any.

«La mentida» es mantè en la línia festiva que mescla la sonoritat folk pròpia d’El Diluvi amb noves formes electròniques i parla del punt de soledat on pot portar-nos una mentida, per no atrevir-se a contar la veritat i encadenar mentides, i implica una reflexió sobre qui som i com ens mostrem a la resta.

“Ens queden tres mesos intensos de concerts i abans d’emprendre aquesta recta final prèvia a la nostra aturada volíem regalar al nostre públic una nova peça que se suma als temes que hem llançat enguany i que donaran forma a un EP especial per nosaltres”, expliquen El Diluvi sobre aquesta nova cançó.




Comments are closed.

Back to Top ↑