Notícies Xavier Carles / Christian GuiriguetXavier Carles / Christian Guiriguet

El poeta, rapsoda i cantant Xavier Carles, presenta ‘Vida’

22 juny 2025

Sisè treball discogràfic conjunt amb l’arranjador i productor Xavier Batllés.

El poeta, rapsoda i cantant Xavier Carles torna a unir forces amb el reconegut arranjador i productor Xavier Batllés per presentar ‘Vida’, el seu sisè treball discogràfic conjunt. Aquest nou projecte suposa una relectura emocionant i valenta de divuit cançons originals de Lluís Llach, amb la voluntat de donar-los nova vida i fer-les dialogar amb el present.

Amb la participació d’una dotzena de músics i vocalistes, i la col·laboració de dos arranjadors addicionals en quatre dels temes, ‘Vida’ es presenta com una producció musicalment rica i curosament elaborada. El resultat és un viatge sonor que respecta profundament l’esperit original de Llach, però que alhora l’impulsa cap a nous horitzons expressius.

“S’han recreat harmonies, s’han generat nous esquemes rítmics, s’han tractat les cançons amb total respecte, però sense cap mena de complex per trobar noves maneres d’interpretar-les, de cantar-les, de sentir-les”, escriu Manel Camp, arranjador històric de Lluís Llach, al llibret del CD. Manel Camp qualifica la proposta de Xavier Carles com una obra de “creativitat i saber fer excepcional”.

‘Vida’ no és només un homenatge, sinó una revitalització plena de sensibilitat i audàcia, que convida a redescobrir l’obra d’un dels grans noms de la cançó catalana des d’una òptica artística, moderna i compromesa amb l’essència poètica i musical de Lluís Llach.




Comments are closed.

Back to Top ↑