‘Esbarzers’ el pop/indie electrònic de Laminal
Un viatge poètic que explora les contradiccions de les nostres passes i decisions.
Actualment, es troben en ple procés de creació del seu primer treball: ‘(In)tacte’, que veurà la llum molt aviat i que ens aproparà a moments de claustrofòbia i eufòria personal i col·lectiva; una dualitat que explora les dues cares de la moneda de la vida. Sota la producció de Miquel Cuxart a l’Estudi Sotrack – Lāminal enregistraran 10 cançons que transpiraran una il·lusió intacta i omnipresent, malgrat els reptes i entrebancs viscuts.
El seu primer senzill va ser ‘Xarxa neuronal’, un tema que ens relata la connexió emocional entre el protagonista de la història i una intel·ligència artificial; tema que més tard van fer la versió remix amb el Miquel Cuxart. Seguidament, ens avançaven dos senzills més: ‘Petjades fumejant’ i ‘Intacte’.
Ara, Lāminal torna per presentar-nos ‘Esbarzers’, un viatge poètic que explora les contradiccions de les nostres passes i decisions. La cançó ens transporta a un camí ple d’obstacles, on som alhora presoners i guardians del nostre destí. ‘Esbarzers’ encapsula la lluita entre un passat que ens defineix i un futur que ens haurem de treballar. La producció, subtil i carregada de samples de l’entorn domèstic, crea un univers sonor hipnòtic que convida a ballar un últim ball abans d’afrontar les ferides emocionals provocades pels esbarzers.











