Ginestà, presenta “Somni”
Es tracta del tercer i darrer senzill d’avançament del seu nou àlbum que sortirà el 4 de febrer.
“Somni” es publica aquest divendres 28 de gener i amb aquesta cançó, els germans Serrasolsas, pretenen fer-nos sortir per una estona de la realitat, portant-nos a un món tan abstracte com el dels somnis, però alhora fent-nos aterrar dins la quotidianitat d’un jove.
L’àlbum, el tercer llarga durada del grup, veurà la llum tot just una setmana després, el 4 de febrer després d’una gira de més de 80 concerts els dos darrers anys. El dia abans, dijous 3 de febrer, a les 19:30h, es celebrarà una festa de llançament amb audició del disc i signatura per part dels artistes a l’Ateneu L’Harmonia, situat dins del recinte de la Fabra i Coats de Sant Andreu.
“Suposo que l’amor és això” és un disc conceptual, que al llarg de les seves deu cançons, pretén exposar diferents perspectives de l’amor.