Joan Liaño estrena la seva primera cançó, “Mai”
El jove artista de Granollers ha participat en programes com “Eufòria”de TV3 i ha estat finalista del concurs musical “Objectiu Paki” de La Xarxa TV.
“Mai” és la primera cançó del jove artista, Joan Liaño. Aquest granollerí de només 20 anys, s’estrena en el panorama discogràfic amb un tema ple de força i sensibilitat que vol ser un cant a la llibertat i un nou himne per a totes aquelles persones que han viscut algun problema a causa de la seva identitat de gènere i/o orientació sexual.
Segons Joan Liaño, aquest tema ens anima a “superar les pors i sentir-nos bé tal i com som, sense jutjar-nos per tot allò que pensaran els demés”. Un cant al col·lectiu LGTBIQA+ que, encara a dia d’avui, ha de seguir lluitant per aconseguir culminar els seus drets. La voluntat és aportar un aire fresc, modern i enèrgic a la música cantada en català. “Mai”és una cançó en la qual han participat en la seva composició diferents grans autors com Daniel Anglès, Victor Arbelo, o Roger Argemí i ha estat produïda per aquest últim i Oriol Plana.