Notícies Sexenni / DeliricsSexenni / Delirics

‘Joc de nens’, la mirada infantil sobre la vida adulta de Sexenni

28 febrer 2025

Busquen l’hedonisme i l’evasió a través del seu pop festiu.

Després de presentar els últims avançaments del seu nou disc: la cúmbia ‘El club de la sisena hora’ i el tema pop ‘Mòbil, claus i cartera’, que et transporta a l’alegria de retrobar-te amb els amics de sempre, Sexenni presenta el seu tercer àlbum d’estudi: ‘Joc de nens’.

‘Joc de nens’ és una mirada infantil sobre la vida adulta, tot buscant l’hedonisme i l’evasió a través del seu pop festiu, despreocupat i amb un toc d’humor sempre característic. El disc anterior, ‘Supernova’ (Delirics, 2023) presentava la faceta més madura del grup. Ara tornen a aquella immaduresa, recuperant l’ocurrència i frescor de l’hora del pati, però amb més anys de recorregut vital. Un disc pop, però transcendental en el seu contingut: parlant sobre la lluita entre passat i futur, Sexenni descobreix que és millor viure el present.

Les influències d’aquest àlbum són tan eclèctiques com la diversitat d’estils que conté: essència pop, del d’ara, del d’abans i del de sempre: des de Bruno Mars i Gotye, fins a Troye Sivan, passant pels conciutadans Renaldo i Clara, i també bevent de referents que van des de Txarango fins a Carolina Durante.

‘Joc de nens’ és el pas de la joventut a l’edat adulta, però des de la mirada d’evadir-se de la rutina a través del despertar del nen interior que tots portem dins. Un disc que Sexenni presentarà en directe a la Sala 1 d’Apolo el pròxim 27 de març.




Comments are closed.

Back to Top ↑