Notícies Foto: DeliricsFoto: Delirics

L’art de dos amics eivissencs, Púniks

22 maig 2023

“Llum” és la seva carta de presentació.

“Llum” és un senzill que explica la breu història d’un amor que comença amb la primera llauna de cervesa al pàrquing del club -quan es posa el sol- i acaba amb una llesca de pa amb oli i ulleres de sol al bar del poble -quan acaba l’alba-.

Amb ritmes de reggaetón i sintetitzadors lleugers, Púniks reciten una oda a l’amor efímer i espontani, però que deixa marca. D’alguna manera, el grup vol reflectir l’eternitat que es genera entre dos individus despreocupats i desinhibits gràcies a la nit i a la música, on l’únic focus d’un, és l’altre.

Púniks és un grup que neix a Eivissa entre dos amics per tal de crear un art arrelat a la terra eivissenca, però a la vegada fer-ne d’aquest, un art contemporani. És, senzillament, un espai on mostrar com és néixer, créixer, marxar i tornar a la illa, a més de com la nostàlgia i una sensibilitat especial per la natura ha impregnat tot aquest recorregut.




Comments are closed.

Back to Top ↑