Notícies Foto: BankrobberFoto: Bankrobber

Magalí Datzira estrena “Pedres blanques”, nou senzill i videoclip

28 setembre, 2022

La contrabaixista i cantant barcelonina sorprèn de nou amb una cançó d’aromes mediterrànies.

Escrita durant uns dies a Eivissa, “Pedres blanques” evoca la nostàlgia de finals d’estiu, quan la calor dona pas a les primeres pluges, tornen els pantalons llargs, i aquells oasis de calma dels dies de platja amb els amics esdevenen un record efímer.

Nascuda a Barcelona el 1997, Magalí Datzira ha crescut des de petita en un ambient musical. Formada a la Sant Andreu Jazz Band de la mà de Joan Chamorro, i posteriorment al Liceu, a l’ESMUC i al Conservatori d’Amsterdam, ha actuat arreu de Catalunya i del món. A partir de 2020 comença a focalitzar-se en la seva carrera personal basada en cançons pròpies, com “Fruites” (2020) o l’EP “</3” (2021).

Amb els singles “Ghosting” i “Pedres blanques” aterra al segell Bankrobber, que publicarà el seu primer elapé en solitari el febrer de 2023.




Comments are closed.

Back to Top ↑