Més de 600 projectes musicals s’inscriuen a la convocatòria artística de la FiM Vila-seca 2022

23 novembre, 2021

La Fira aspira a consolidar-se com la cita primaveral de música emergent i dels espectacles musicals familiars fets a Catalunya..

Per a la difusió d’aquesta convocatòria artística, la FiM ha comptat amb la Xarxa d’Antenes de Talent de la FiM, conformada per iniciatives i dispositius del territori que treballen per mobilitzar i acompanyar les propostes emergents a Catalunya: programes de suport a la creació, concursos de bandes novells, escoles de música, equipaments especialitzats i residències d’artistes. Actualment formen aquesta xarxa: Aiguamoll Música, Cabal Musical, Cases de la Música, Cal Gras – Residència d’Artistes, Centre Cultural Albareda, Concurs de Música de Badalona, Conservatori Liceu, Conservatori de Vila-seca, Desconnecta – Mostra de Música Jove, Espai Jove Boca Nord, Festival Brot, Hospisona, Horta – Cançó d’Autor, Festival Brot, La Marfà – Centre de Creació Musical, Music Mentoring, Lapsus, Operació Paki, Portautors/es, Roca Umbert – Fàbrica de Creació, Rodautors i Taller de Músics.

El passat 14 de novembre es va tancar la convocatòria artística amb un renovat èxit d’inscripcions per segon any consecutiu. Martí Marfà, director artístic de la FiM Vila-seca explica que: “És fabulós que la creativitat ens desbordi novament. Hem de visibilitzar la tasca essencial de les antenes de talent de la FiM, que treballen cada dia per descobrir i impulsar la nova creació. M’endinso novament en el difícil i sempre dolorós repte de la selecció”.

La programació artística, que es donarà a conèixer el mes de març del 2022, tindrà en compte el caràcter emergent de les propostes, la seva qualitat artística, el seu nivell d’innovació i originalitat, el seu caràcter d’estrena o novetat i la projecció que la participació a la FiM Vila-seca pot suposar per a un projecte musical.

Durant el mes de febrer es donarà a conèixer el programa d’activitats professionals de la FiM 2022, que comptarà amb showcases, activitats de networking i mathcmaking, trobades ràpides, presentacions de projectes i mentories exprés. En aquesta edició es recuperarà majoritàriament la presencialitat per continuar amb els objectius de dinamitzar el mercat de la música en directe, facilitar la feina dels professionals i millorar les oportunitats comercials en els àmbits emergent i familiar.




Comments are closed.

Back to Top ↑