Pol Cruells al Cinema Maldà de Barcelona
Presenta el seu disc “Planeta Miret” a l’històric cinema, divendres, dia 26 a les 20h30′.
El baixista de Els Amics de les Arts presenta un treball de referències eclèctiques, de cançons que beuen de la world music, l’electro pop i fins i tot el jazz; una aposta per l’experimentació i la improvisació, amb una trajectòria caracteritzada per fugir constantment de la repetició.
“Planeta Miret” és un disc de referències eclèctiques, de cançons que beuen de la world music, l’electro pop i fins i tot el jazz; una aposta per l’experimentació i la improvisació, amb una trajectòria caracteritzada per fugir constantment de la repetició.
Com a baixista cantant, Pol Cruells ha enfocat la producció de “Planeta Miret” portant el baix elèctric a primer terme, substituint totalment les guitarres; també s’ha optat per una base rítmica centrada en les programacions i percussions electròniques, així com l’ús intensiu de sintetitzadors i samples per l’acompanyament harmònic.
Ja ho sabeu, divendres, dia 26, a les 20h30′ presentació del seu nou disc al cinema Maldà de Barcelona.