Notícies Foto: BankrobberFoto: Bankrobber

Selva Nua presenta oficialment a Barcelona el seu primer disc, “Momentani”

21 novembre, 2022

Dissabte 3 de desembre a la Biblioteca de Catalunya, dins el festival Encalma

El dissabte 3 de desembre, els lleidatans Selva Nua presentaran oficialment a Barcelona el seu disc debut “Momentani”, en el marc del nou Festival Encalma. El concert tindrà lloc en un espai privilegiat, el teatre de la Biblioteca de Catalunya.

Els vuit temes del disc combinen una sonoritat pop amb influències soul i picades d’ullet a la música lo-fi, lletres introspectives i evocadores, melodies singulars, diferents i sorprenents, sintetitzadors nostàlgics, guitarres mesurades, línies de baix emblemàtiques i bateries tenaces… Amb referents que van d’Alice Phoebe Lou a Men I Trust, passant per Faye Webster o Yellow Days.

El passat 21 d’octubre, dins el programa “ActualiCAT” d’OnaCat.Ràdio, Joana Jové, membre de Selva Nua, ens va presentar el disc, aquí podeu recuperar l’entrevista:

 




Comments are closed.

Back to Top ↑