Notícies Foto: David RuanoFoto: David Ruano

Sopa de Cabra i Antònia Font, entre les primeres confirmacions del Festival Terramar

7 febrer, 2024

La 7a edició es durà a terme a Sitges, del 24 de juliol al 9 d’agost.

La promotora catalana Terra Music & Events SL, organitzadora del Festival Terramar Caixabank de Sitges, anuncia els primers noms del cartell de la seva setena edició, que tindrà lloc del 24 de juliol al 9 d’agost.

Entre ells, Sopa de Cabra, que actuarà el 27 de juliol amb els seus grans èxits i nous temes del seu pròxim treball titulat “Ànima”.

Els Antònia Font, confirmats fa unes setmanes enrere, clouran el 9 d’agost aquesta nova edició del festival, portant fins a Sitges una de les dates exclusives del seu retorn als escenaris.  En les properes setmanes, s’anunciaran les noves incorporacions de concerts que completaran el cartell final.

La passada edició del certamen va obtenir un impacte econòmic de 8.143.403€, generat pel propi esdeveniment en el conjunt de la seva activitat econòmica. D’aquesta xifra, un percentatge del 37% del total, 3.010.697€, repercuteix en l’economia local i comarcal.  L’esdeveniment musical obté un retorn de 5,1€ per euro invertit i genera 86,4 llocs de treball, equivalents a temps complet, més de la meitat dels quals són en l’àmbit local.  La despesa mitjana efectuada a Sitges pels 24.420 espectadors que van assistir com a públic va ser de 87,3€ sense tenir en compte el cost de l’entrada.  La repercussió es produeix especialment en restauració, tot i que se’n beneficien altres sectors econòmics, com hotels, comerç local, oci o transport.

Pel que fa a dades sociodemogràfiques, l’informe realitzat per la consultora en opinió pública The Watsons, constata que van visitar el festival públic procedent de 230 localitats de Catalunya, 21 províncies de la resta de l’estat espanyol i de 16 països diferents.  La despesa més elevada la realitzen les persones d’altres països (499€) i els de la resta d’Espanya (300€).  El públic novell, aquell que descobreix per primera vegada l’esdeveniment, representa un 65% del total, confirmant que hi ha un públic fidelitzat d’un 35%, que ja ha assistit en edicions anteriors. 

Text: Redacció/OnaCat.Ràdio
   
 




Comments are closed.

Back to Top ↑