Xènia Páez torna a sorprendre’ns amb un nou tema en català, ‘Com el primer amor’
Novetat a totes les plataformes després de guanyar el talent “El piano” de La Sexta amb Mika, Pablo López i Ruth Lorenzo.
Segons ens explica la Xènia, aquest senzill parla d’ella mateixa, de quan es va conèixer i enamorar d’un noi el qual li va fer sentir coses que mai havia sentit per primer cop. Segons relata. ella, es va enamorar, però desconeix els sentiments d’ell. Per això, per a ella és el primer amor, encara que fos una història curta.
Es una cançó que pot representar a moltes persones, ja que parla des de la sinceritat i l’artista obre el seu cor per explicar el que sents amb una persona.












