Sau torna als escenaris amb ‘Un concert de pel·lícula’
El nou espectacle de la banda catalana arriba al Teatre Monumental de Mataró el 20 de febrer de 2026.
La llegendària banda catalana Sau torna als escenaris amb una gira única: ‘Un concert de pel·lícula’. Un espectacle que uneix música en directe amb imatges inèdites de l’arxiu del grup i fragments exclusius del biopic ‘Els de Sau’, que s’estrenarà el 2026.
Amb Pep Sala al capdavant i la incorporació de Fredrik (Eufòria 2024) com a vocalista convidat i en Joanathan Argüelles, vocalista de Sau30 i maresmenc, reviuràs els grans èxits que van marcar una generació, amb una nova dimensió que emocionarà tant als seguidors de sempre com als que descobreixen la banda per primer cop.












