Pepet i Marieta anuncien una gira de comiat el 2026 després de 22 anys de trajectòria
«No és un comiat trist, és una celebració per posar fi a una etapa amb il·lusió i agraïment», afirma el grup.
La banda musical catalana Pepet i Marieta ha anunciat que el 2026 serà l’any de la seva última gira, després de 22 anys compartint música, escenaris i camí amb el públic. Els artistes han subratllat que no es tracta d’un comiat trist, sinó d’una celebració de la seva trajectòria i de tot el recorregut compartit amb els seguidors. En un missatge difós a les xarxes socials, Pepet i Marieta han explicat que la decisió d’acabar la gira feia temps que madurava i que la gira del 2026 serà l’ocasió per viure noves experiències amb el públic i acomiadar-se dels escenaris amb un caràcter festiu i positiu.
Els artistes han convidat els seus seguidors a acompanyar-los en aquesta última gira, que tancarà més de dues dècades de producció musical en català i de presència als principals escenaris del país.
Text: Cesc Núñez/ACN












