Notícies Mercè / Luup RecordsMercè / Luup Records

Mercè presentarà el seu primer àlbum ‘Risc’ al Sónar

12 febrer 2026

L’artista d’Almenar estrenarà el seu directe ‘Show Simulator’ a l’edició d’enguany del festival.

No tothom s’atreveix a arriscar-se com ho ha fet l’artista almenarenca Mercè. Des de l’inici de la seva trajectòria artística, el seu projecte personal ha estat marcat per una aposta experimental, introspectiva i marcada per la voluntat d’exterioritzar tot un univers interior ple de capes. Així neix ‘Risc’, un primer àlbum amb set temes que no deixen ningú indiferent. Un àlbum de debut d’allò més diferent.

Mercè defineix ‘Risc’ com “un intent d’entendre la vida i el món”. Una vida que, després del llançament d’aquest primer treball discogràfic, assegura que ara ja està preparada per viure. I, de fet, ho farà presentant aquest disc de debut en una de les cites anuals més destacades de l’electrònica i l’experimental com és el Sónar. Serà el 18 de juny quan Mercè hi estrenarà ‘Show Simulator’, l’experiència de directe que la lleidatana està preparant per gaudir de ‘Risc’.

A banda del festival barceloní, Mercè estrenarà aquest primer àlbum el 7 de març, a l’Espai Orfeó de Lleida, i el 14 de març, a la Sala River de l’Hospitalet de Llobregat, en el marc del Let’s Festival.




Comments are closed.

Back to Top ↑