Cactus obre una nova etapa amb ‘No són com nosaltres’
Un crit identitari, crític i ballable.
Cactus presenta ‘No són com nosaltres’, el primer avançament del seu pròxim disc, previst per aquesta primavera. Amb arrels a València, el grup torna al seu vessant més hip-hop, combatiu i visceral, revisitant el seu primer estil i reafirmant una identitat pròpia que combina música urbana, electrònica i una actitud oberta al pop.
El tema neix de la necessitat d’analitzar no només la realitat social, sinó també l’ecosistema musical i industrial en què es mouen els artistes. Cactus posa el focus en un circuit que sovint es presenta com a alternatiu o independent, però que acaba funcionant amb lògiques pròpies de les grans corporacions, convertint els descansos en comiats i les gires en productes a capitalitzar. Una reflexió directa que connecta amb una generació acostumada a cues virtuals infinites, estratègies de màrqueting agressives i una precarietat cada cop més normalitzada.
Musicalment, ‘No són com nosaltres’ recupera el Cactustyle més cru, amb barres afilades, ritmes contundents i una energia que convida tant al ball com a la presa de consciència. La producció del tema va a càrrec de Cristian Rico i el màster ha estat realitzat per Albert Dei, reforçant la capacitat del grup per transformar el discurs social en una experiència musical potent i contagiosa.












