Notícies Balma / Aina CanyellesBalma / Aina Canyelles

El Festival Tun Tun (Tiana) celebra la seva segona edició a la Sala Albéniz

20 abril 2026

El certamen de música moderna programa talent emergent a preu accessible.

El Tun Tun és un festival independent de Tiana que aposta per bandes emergents i noves tendències de la música pop, urbana i electrònica. El certamen, impulsat per un equip professional vinculat a Tiana i compromès amb el teixit local, celebra la seva segona edició amb l’afany de consolidar-se i convertir-se en un referent en el circuit de festivals del Maresme.

Després d’una exitosa primera edició, ara fan el salt a un espai més gran i solemne com la Sala Albéniz, un teatre modernista que ha sigut viver de les millors tardes de teatre, cinema, circ i música, on comptaran amb el suport de l’entitat local Descorxats. Aquest dissabte, dia 25 d’abril, serà una jornada de més de 7 hores de música en directe que obrirà portes a les 17h amb un dj set de Paco Triquell i Dj Paca, gratuït, i continuarà a la sala Albéniz de 18h a 01.30h.

Els artistes que conformen el cartell d’enguany són: Balma, Boye, Maig, Natt + Nel-Yi, Ouineta,, Yung Rajola, Paco Triquell b2b Paca, Ven’nus, Mestre Xavier & Shorsh b2b Alcer.

A més a més, tindrem la prèvia del Festival Tun Tun de la mà de Descorxats, que organitzaran el ‘Vermut Floral’ en horari matinal, amb l’actuació de Yung Rajola i Vovo Music i un Bingo Musical. L’escalfament perfecte per un dia que serà històric pel poble, i que vol comptar amb el jovent, però sense oblidar les generacions més grans gràcies a un cartell heterogeni i per a tots els públics.




Comments are closed.

Back to Top ↑