El Festivalot tanca una nova edició d’èxit amb 30.000 assistents a Girona
Els concerts d’Els Catarres, Miki Núñez, Alfred García, The Tyets, Ginestà i Els Atrapasomnis han estat els grans protagonistes.
El Festivalot, el festival de música en família de Girona, ha tancat aquest diumenge una nova edició multitudinària amb 30.000 assistents que han vingut d’arreu de Catalunya al llarg del cap de setmana. Els dies 6 i 7 de juny, l’Auditori de Girona, el Palau de Fires i el parc de la Devesa han tornat a convertir-se en el gran punt de trobada de les famílies, amb una programació que ha combinat grans concerts, activitats d’accés obert, tallers, propostes creatives i actuacions musicals.
L’edició d’enguany ha estat marcada per una gran expectació des de l’arrencada, amb diversos concerts amb entrades exhaurides i una resposta molt positiva del públic. Durant dos dies, milers de famílies han passat pels diferents espais del Festivalot per viure la música en directe en un format pensat especialment per a petits i grans.
La programació de concerts ha comptat amb alguns dels noms més destacats de l’escena musical catalana. Dissabte, el públic va poder veure Els Catarres, Alfred García, Miki Núñez i l’espectacle per a primera infància Núvols amb nadons. Diumenge, el festival ha continuat amb les actuacions d’Els Atrapasomnis, Ginestà i The Tyets, completant un cap de setmana de gran activitat musical.
Més enllà dels concerts de pagament, el Festivalot ha ofert una àmplia programació d’activitats d’accés obert al Palau de Fires i al parc de la Devesa. Tallers, música, activitats creatives, cultura popular, propostes esportives, espais de joc i actuacions de diferents escoles de música han completat una programació pensada perquè les famílies poguessin passar tot el dia al festival.
Com ja és tradició, Els Amics de les Arts i la seva mascota l’Home que treballa fent de gos no han faltat a la cita. La seva presència manté viu l’esperit original del Festivalot, creat per Pistatxo Produccions de la mà d’Els Amics de les Arts, amb la voluntat d’apropar la música en directe de qualitat a les famílies amb infants.
Amb aquesta nova edició, el Festivalot reafirma la seva posició com un dels festivals familiars de referència a Catalunya. Des del seu naixement l’any 2015, el projecte ha fet de Girona un espai de trobada intergeneracional al voltant de la música, amb horaris diürns, serveis adaptats, espais pensats per a les famílies i una programació que connecta públic infantil i adult.
El Festivalot tanca així un cap de setmana de música, activitats i molta participació, consolidant Girona com a capital de la música en família durant dos dies.












