Banda Neon, Buhos i Mon Dj estrenen la cançó d’estiu ‘El ventilador’
El tema uneix les tres propostes musicals en una peça marcada per ritmes festius i referències a l’estiu.
Banda Neon ha publicat aquest dijous el senzill ‘El ventilador’, una cançó en col·laboració amb el grup Buhos i Mon Dj. El tema, que busca convertir-se en un èxit de l’estiu, aborda un desamor des d’una perspectiva optimista i posa l’accent en la idea que la vida continua malgrat les dificultats emocionals. La cançó planteja relativitzar les preocupacions i centrar-se en allò que és important. El nou senzill combina elements pop i festius amb una producció orientada al ball i manté els trets característics de les formacions participants. El nou llançament arriba després dels anteriors temes de la formació, com ‘Guapíssima’ i ‘Els passos prohibits’, que han aconseguit situar-se entre les més radiades.
Text: Redacció/ACN












