Notícies Joia / BCoreJoia / BCore

‘Veig com neva’, el grup barceloní Joia treu el segon avançament del seu nou disc

26 juny 2026

‘Les hores mortes’ sortirà a finals d’aquest mateix 2026.

L’estrena del nou senzill, amb un to introspectiu i contemplatiu, centrat en el record, l’autoconeixement i la relació entre el paisatge exterior i el món interior, va acompanyat d’un videoclip creat i editat per Joel Muñoz i Go Sans. El disc ha estat enregistrat a El Colmado Records amb Vidal Soler, i amb mescla del mateix Nil Ortega i màster de Mario Patinyo.

La cançó ens parla de que l’hivern pot ser tan trist com les seves cançons, el temps fa obvi tot el que ens dona i tot el que ens ha tret. Només els més valents abracen la tendresa, com qui es tira des de l’escenari.

Joia neix al 2023 per part de l’Eloi Sellés (compositor i guitarrista), després d’anys de tocar amb d’altres bandes, decideix que vol engegar el seu projecte més personal i donar-li espai a totes les composicions que havia anat fent en paral·lel però que d’una manera o altra no sortien a la llum. És en aquell moment on decideix fer un pas endavant i buscar nous integrants per al projecte i es fica en contacte amb el Nil Ortega (guitarrista) l’Oriol Bregolat (Baixista) i Joan Manel Pérez (Bateria). No és fins el 7 de maig de 2024 que surt a la llum el primer senzill de la banda ‘Serenor’, aquest dona el tret de sortida i el projecta comença a rodar, actuant per primera vegada el 8 de juny de 2024. Des de llavors no han parat de girar per tot el territori català, Illes Balears i el País Basc acumulant més de 30 concerts fins a dia d’avui compartint escenari amb grups com Crim, Aliment, Roko Bannana, Bons Nois, Bananas…




Comments are closed.

Back to Top ↑