Notícies Foto: Xepo wsFoto: Xepo ws

Colomet estrena el seu primer disc, “22”

8 març 2023

Després del llançament de senzills com “Massa Benimaclet”, “Per tu”, “Com la Dua Lipa” o “Dxvida”, el 2023 dóna vida al primer projecte musical de la valenciana.

El nom del disc, segons la cantant, respon a la seva data de naixement i el poder que rep de la numerologia. Publicat el divendres 3 de març, ’22’ ja està disponible en totes les plataformes digitals i abasta tota classe d’estils, encara que és fidel a una base pop electrònica i de músiques urbanes.

A través d’aquest disc, Colomet obri la seua ment i el seu cor de bat a bat amb cançons que parlen d’allò més important del seu passat, el seu present i també del que està per vindre. Una mescla de sentiments que recull amor, amistat, família… sempre des del bon rotllo. D’ací també naix l’estètica motera que caracteritza a ’22’ tant en el disseny de l’àlbum com en l’essència de les seues lletres, fonamental per la força i el caràcter que volia transmetre en la seua estrena discogràfica.

Darrere de la composició i les melodies per part de la cantant, també està present el treball de diversos productors com Mark Dasousa, Mario Sancho i Carlos Vera. La imatge del disc és obra de Vento Visuals, estudi que ha signat també portades colpidores com la l’àlbum BBO de Hoke.




Comments are closed.

Back to Top ↑