Edu Esteve trenca «La cadena»
Tercer avançament del seu proper EP.
Després de l’èxit de «La primavera» i «No vull despertar», Edu Esteve aterra aquest abril llest per sorprendre amb «La cadena», un nou avançament del seu proper EP amb què pretén desmarcar-se del so dels llançaments anteriors i demostrar la seva versatilitat en diferents estils.
«La cadena» és una proposta electrònica que, combinada amb elements cinemàtics i industrials, resulta en un tema caracteritzat per una potent, intensa i vertiginosa producció.
Amb un ritme frenètic, la cançó evoca el sentiment de ser jutjat constantment. I és que l’artista ens narra la història d’un nen amb grans somnis que, a còpia de caure i tornar a aixecar-se, ha perdut la por, però mai les ganes d’aconseguir-ho, fet que queda plasmat en versos com:
«Si algú et diu que no, que no pots seguir,
El teu digue’ls-hi ben alt: Qui em coneix a mi? «
A més, aquesta emoció està recolzada pels efectes de veu, que juguen amb el camp estèreo i la distorsió per enaltir la ràbia i la força en què se sustenta la interpretació vocal.












