Notícies Presentació Festivalot 2026Presentació Festivalot 2026

Èxit de la ‘Fórmula Festivalot’, ja s’ha venut el 70% de l’aforament

16 abril 2026

Actuacions de The Tyets, Miki Núñez, Els Catarres, Alfred García, Ginestà i Els Atrapasomnis.

El Festivalot 2026 s’ha presentat avui en roda de premsa amb el 70% de les entrades ja venudes. L’èxit del certamen es basa en la consolidació de la ‘Fórmula Festivalot’, el model que des de 2015 el posiciona com el referent de la música familiar a Catalunya. En aquesta nova edició es comptarà amb les actuacions de The Tyets, Miki Núñez, Els Catarres, Alfred García, Ginestà i Els Atrapasomnis.

El Festivalot se celebrarà com cada any a L’Auditori de Girona, Palau de Fires i La Devesa, i concentrarà tota la seva proposta els dies 6 i 7 de juny.

Durant la presentació, els seus promotors (Pistatxo Produccions – Els Amics de les Arts) han subratllat que, tot i l’espectacular cartell d’enguany, la clau de l’èxit va més enllà dels grups programats: el que les famílies busquen realment és viure l’experiència Festivalot. Una proposta que ofereix concerts de grans artistes adaptats als més petits (en horaris, volums i formats), fet que permet que totes les generacions gaudeixin de la música plegades.

La imatge gràfica d’aquesta edició està protagonitzada per famílies voluntàries que són públic real del festival: avis, àvies, pares, mares, nens i nenes gaudint de la música en un ambient compartit.

Tots els concerts de pagament es faran a l’interior de l’Auditori de Girona. Per altra banda, el Palau de Fires i el Parc de la Devesa tornaran a acollir les activitats paral·leles d’accés lliure durant el cap de setmana del 6 i 7 de juny. La programació inclou cultura popular amb el taller de castellers dels Marrecs de Salt o el grup de percussió gironí La Caixa de Trons.

També es comptarà amb la participació de diverses escoles de música de Girona i rodalia, així com dels cors Geriona i Geriona Juvenil, que actuaran juntament amb Miki Núñez i Alfred García. L’ambient festiu es completarà amb sessions de DJ a càrrec dels creadors de contingut David It’s Me i Shalana, a més de tasts d’instruments, activitats esportives, jocs, tallers i un espai de furgoteques. 




Comments are closed.

Back to Top ↑