Fills del Sr. President llancen ‘Som el vent’
Una cançó de suport mutu i resistència.
Els Fills del Sr President, el grup de pop-blues en català, tornen amb força amb el seu nou senzill ‘Som el vent’, produït per Marc Medina, un tema que posa veu i ànima als moments difícils de la vida, però que sobretot destaca la importància vital de recolzar-nos els uns als altres per tirar endavant.
‘Som el vent’ parla de quan falta la força però no l’esperança, i de com el suport sincer d’aquells que tenim a prop pot convertir-nos en caminants valents capaços de sobreviure qualsevol desert. És una cançó de superació col·lectiva, on la complicitat emocional pren protagonisme.
Amb una instrumentació directa i emotiva, i una lletra que connecta des del primer vers, el grup reivindica l’empatia com a motor de resistència. El missatge és clar: “Perquè tu, perquè jo, perquè els dos… som el vent.”
Fills del Sr. President són:
🎸 Marc Medina – Guitarra
🥁 Dani Peña – Bateria
🎹 Marc Calatayud – Percussió, teclat, guitarra i veus
🎤 Àlvar Arpa – Veu principal i guitarra rítmica
🎸 Pablo Marco – Baix











