Notícies Habla de Mí en Presente / Agustin CervaiHabla de Mí en Presente / Agustin Cervai

Habla de Mí en Presente dóna la benvinguda a l’estiu amb la cançó ‘A l’ombra’

20 juny 2025

S’allunya dels tòpics festius d’aquest tipus de cançons i apostant per relatar allò que passa.

Després d’haver signat l’himne nadalenc de Barcelona amb “Un plat més a taula” i de celebrar la primavera amb “Cerca cerca”, el grup de technorumba Habla de mí en presente presenta “A l’ombra”, la seva particular cançó de l’estiu.

‘A l’ombra’ proposa un estiu viscut des del marge, entre bastidors, on la foscor ofereix refugi i complicitat. S’allunya dels tòpics estiuencs, de les platges, del batibull del turisme massiu i del sol en excés. Amb una clara vocació cinematogràfica, la cançó s’inspira en la idea d’un “robatori de l’estiu”: com si algú segrestés la calor i tot allò que es relaciona amb aquesta època de l’any per acabar donant pas a una història d’amor clandestí, de desig i connexió profunda, amb reminiscències dels mítics Bonnie & Clyde.

La producció, a càrrec de Jona Hamann, manté l’essència sonora del grup, amb guitarra espanyola, violí, percussions i baix que es trenen amb subtilesa i calidesa. L’estètica sonora, rica i cuidada, dona suport a una veu que convida a escapar del soroll, de la llum encegadora i de les mirades externes.

‘A l’ombra’ amplia el ventall expressiu d’Habla de mí en presente, basat en la fusió de ritmes electrònics amb textures mediterrànies, així com en una sempre narrativa conceptual sòlida. El tema formarà part del pròxim EP de la banda que recorre les quatre estacions de l’any i que aposta per relatar vivències i emocions que defugen els tòpics. 




Comments are closed.

Back to Top ↑