Lal’Ba, el duet de pop electrònic d’Olesa de Montserrat, publica a les portes de l’estiu, ‘Doctora’
És una cançó ballable que combina l’electrònica i els ritmes llatins, i que ens parla d’amor.
Lal’Ba, la banda d’Olesa de Montserrat, publica avui Doctora, el seu nou single que arriba a les portes de l’estiu per refrescar les nits d’aquesta època amb una cançó ballable que combina l’electrònica i els ritmes llatins. El tema combina la batxata tradiconal, amb referències sonores a artistes com Romeo Santos o Prince Royce, i l’electrònica del funky brasiler i el house.
Respecte a la lletra, al nou tema que canten Ferran López i Alba Soler ens parla sobre el mal d’amor i sobre les dificultats de trobar solucions a aquesta enfermetat del cor.
Des de la publicació del seu primer disc ‘No hi ha dies dolents’ (Promo Arts Music Records), amb èxits com ‘Abella reina’, ‘Quan arribi Lal’Ba’ o ‘Parella imperfecta’, Lal’ba s’ha posicionat com una de les bandes emergents de música urbana catalana a tenir més en compte del panorama musical del país.












