Notícies Foto: Tatsumi & MasakoFoto: Tatsumi & Masako

‘L’ànima indomable’, cinquè disc de Tatsumi & Masako

18 juny 2024

El doble disc surt en digital, casset i CD.

En aquest treball hi participen diversos artistes, com Klitter (Juliol Lavado) o Batista (Óscar Fernández) ia més l’artista mataroní versiona un tema de Voltereta (Felip L. Navarro). El disc oscil·la entre la indietrònica, el pop sintètic, l’experimentació i la música ambient. A més, Klitter ha realitzat un remix de cada tema, que s’inclourà a l’edició digital, a un CD extra i a la cara B del casset.

La producció va a càrrec de Tatsumi & Masako amb la inestimable ajuda de Julio Lavado, que ha realitzat la masterització d’aquest doble àlbum.

L’art final s’ha fet amb una antiga foto familiar on apareix l’avi de Raül Sala i un misteriós personatge secundari.

Aquest disc està dedicat als seus avis i a tota una generació que va prosperar tot i viure en una època convulsa.

Tatsumi & Masako han confirmat la seva presència al Nosaltres Fest de Mataró i al festival Eufònic, Terres de l’Ebre, Festival Terra Roia de Vilamur i L’hora del Pati a Mataró.




Comments are closed.

Back to Top ↑