Notícies Conxita Badia / Museu de la MúsicaConxita Badia / Museu de la Música

L’exposició ‘Conxita Badia. Vine tu i les cançons’ s’inaugura el 17 de desembre al Museu de la Música

11 desembre 2025

Es podrà visitar fins al 15 de febrer.

L’exposició reivindica la figura −injustament oblidada− de la soprano i pianista catalana, una figura cabdal de la història del país, de qui la Generalitat de Catalunya en commemora enguany el 50è aniversari de la mort amb més d’un centenar d’activitats fins la primavera de 2026 per quatre continents, organitzades des del comissariat de l’Any Conxita Badia.

Fruit de la recerca per diferents països, es presenta aquesta oportunitat única per conèixer Conxita Badia, una dona molt compromesa amb la cultura i la nostra música, amb el Govern català i la República, en la lluita contra el feixisme. Deixeble de grans mestres de la talla d’Enric Granados, Pau Casals i Manuel de Falla, i musa i veu predilecta dels grans compositors i del públic del seu temps, va rebre la missió de la Generalitat republicana de fer d’ambaixadora de la cultura catalana a través de concerts a l’exili.

El Museu de la Música de Barcelona acollirà aquesta exposició del 17 de desembre fins al 15 de febrer de 2026.




Comments are closed.

Back to Top ↑