Notícies Trèvol / Víctor González RibesTrèvol / Víctor González Ribes

‘Lo pardal’, una declaració d’intencions clara i contundent de Trèvol

22 abril 2026

Primer avançament del seu pròxim disc que sortirà el 22 de maig.

El primer senzill del nou disc de Trèvol està produït per Pau Vidal, el tema consolida i potencia la identitat sonora del grup, portant-la a un terreny més enèrgic i definit.

A la base sonora característica de la formació, amb el protagonisme dels instruments tradicionals, els teclats, les percussions i les veus, s’hi incorpora ara una nova dimensió electrònica que amplifica el seu univers musical i el projecta cap a nous horitzons.

La peça estableix un diàleg fascinant entre cultures: parteix de ‘Lo pardal’, una cançó tradicional de la Catalunya Nord, i la fusiona amb la melodia kurda ‘Tolhildan’, tot incorporant-hi influències de patrons rítmics propis de la música àrab. El resultat és una proposta sonora rica, híbrida i vibrant, que pren vida amb el segell inconfusible de Trèvol.




Comments are closed.

Back to Top ↑