Notícies Oriol Saltor / DiscmediOriol Saltor / Discmedi

Nou videoclip d’Oriol Saltor, ‘Viatge a Ítaca’

29 juliol 2025

Un nou pas en el seu homenatge personal a l’obra de Lluís Llach.

Amb aquesta versió íntima i emocional, Oriol Saltor s’endinsa en el que és, potser, un dels himnes més universals del cantautor de Verges, per oferir-ne una lectura més breu però intensament sentida, des del seu estil inconfusible com a guitarrista i la seva recent descoberta com a cantant.

Amb una posada en escena austera però carregada de simbolisme, el videoclip reforça el to introspectiu d’aquest “viatge” musical on l’elegància i la solidesa d’ Oriol Saltor brillen amb llum pròpia. La seva veu càlida i la guitarra —amb ecos de Mark Knopfler i Eric Clapton— esdevenen guies d’un recorregut sonor tan sincer com profundament respectuós amb el llegat de Llach.

Amb més de 20 treballs publicats i una trajectòria que inclou formacions com La Porta dels Somnis i Saltors, Oriol Saltor ens convida ara a descobrir la seva nova etapa artística, on la guitarra i la veu es donen la mà per reinterpretar les cançons que l’han marcat per sempre.




Comments are closed.

Back to Top ↑