Notícies Pepet i Marieta / Roger BenetPepet i Marieta / Roger Benet

Pepet i Marieta tornen a refrescar l’estiu amb ‘L’onada’, una «divertida batxata house»

5 juliol 2024

El tema compta amb la col·laboració del grup alacantí Cactus i un videoclip amb instagramers còmics ebrencs.

Pepet i Marieta estrena aquest divendres ‘L’onada’. Es tracta d’una nova proposta estiuenca del grup ebrenc, una «batxata house» amb una «divertida i refrescant lletra». A ‘L’onada’, Pepet i Marieta relaten «un idil·li impossible», un festeig estiuenc que «interromp» la típica «onada inoportuna». El tema compta amb la col·laboració a la veu d’Ana Campoy, vocalista del grup alacantí Cactus. El videoclip, també disponible a les xarxes aquest divendres, està gravat al delta de l’Ebre i la Ràpita (Montsià). El protagonitzen els instagramers còmics ebrencs Albert Pagà (@berti_au) i Mar Grifoll (@marlolailo), acompanyats de la companyia de ball Feel Dance i el cuiner rapitenc Albert Guzman.

La peça arrenca amb una melodia «suau» a l’estrofa, però està pensada «per trencar la pista a la tornada». ‘L’onada’ s’ha enregistrat a l’Atlàntida Estudio de Barcelona sota la producció musical de Mario Patiño. Un dels primers esdeveniments on es podrà escoltar en directe el nou senzill de Pepet i Marieta, és el Festival Mestràlia de Campredó, aquest dissabte.

Text: Redacció/ACN




Comments are closed.

Back to Top ↑