Cesk Freixas anuncia el lloc i la data del seu darrer concert
El lloc, la Sala Paral·lel 62 de Barcelona i la data, el 4 de maig de 2025.
El passat mes de gener ens va presentar una cançó titulada ‘La meva sort’ per tal de celebrar els seus 20 anys de música. Cesk va definir aquesta cançó com “ una cançó-resum i una cançó-agraïment. Va néixer amb la voluntat d’encapsular en poc més de tres minuts el sentit original d’escriure cançons, de fer-ho per defensar causes justes i comunes, i volia cantar-ho amb vestit de ‘gràcies’, per acompanyar-me al llarg d’aquests 20 anys, i per deixar-me acompanyar-vos en els moments feliços, i també en els que no ho són tant”.
El 4 de febrer va encetar, al Teatre Joventut de L’Hospitalet de Llobregat, una gira d’acomiadament, de retirada indefinida dels escenaris. Aquesta gira l’està portant per tot el territori de parla catalana.
Avui el cantautor ha anunciat a les diferents xarxes socials que l’últim concert d’aquesta gira serà el diumenge, 4 de maig de 2025, a la sala Paral·lel 62 de Barcelona.
Les entrades ja estan a la venda a la seva pàgina web.
Cesk Freixas va visitar el programa “ActualiCAT” de la nostra emissora, el passat 19 de gener, just quan acabava de treure la nova cançó i a pocs dies de començar la seva darrera gira. Aquí podeu trobar l’entrevista sencera: https://bit.ly/4eJxxbX












