Notícies Alfred García / Música GlobalAlfred García / Música Global

Alfred García ens ensenya el camí a ‘Vine’m a buscar’

12 juny 2026

Una oda a aquelles persones que et venen a buscar quan no saps el camí.

Amb ‘Vine’m a buscar’, Alfred García fa un pas ferm cap a un so més expansiu i contemporani: guitarres elèctriques que respiren llum, capes electròniques que impulsen el tema i una producció pensada per fer vibrar tant el cos com l’ànima. És una cançó que toca fons amb els seus versos, la veu i la guitarra, i que acaba posseint el cos, que es mou al ritme del bombo i de les capes electròniques.

La lletra és clara i universal: una oda a aquelles persones que et venen a buscar quan no saps el camí. Un missatge directe, sense filtres, amb detalls d’una història personal de fons de l’artista, que connecta amb qualsevol que hagi necessitat -o hagi estat- aquest refugi.

‘Vine’m a buscar’ no només acompanya moments: els defineix. És la cançó de l’estiu. I, alhora, té tot el que cal per convertir-se en una peça atemporal, com ja ha fet el compositor amb ‘Els teus ulls’, ‘Crema la nit’ o ‘Rumba catalana’.

Amb aquest tema, el català sona més global i més present que mai. Una invitació a sentir, compartir i deixar-se portar —sense límits, sense fronteres. Als concerts, ja ens podem imaginar el públic cridant allò de “Vine’m a buscar, vine’m a buscar, vine’m a buscar, si us plau”, convertint-la en un nou himne del pratenc que farà cantar tot el país.




Comments are closed.

Back to Top ↑