Notícies Titu Martí / Discmedi-BlauTitu Martí / Discmedi-Blau

‘La parenta’ és el nou senzill de Titu Martí

12 juny 2026

Una proposta pop-folk vitalista.

«La parenta» és una cançó que descriu les coses que comencem a fer després de deixar-ho amb la parella. Rutines que mai se’ns havien passat pel cap, però que quan es tracta de passar pàgina, tot s’hi val: apuntar-se al gimnàs, anar a escalar, comprar-se una càmper, aprendre a cuinar… i fer-se fotos al mirall! Alegria i bon humor per començar l’estiu de la millor manera.

Titu Martí (1999), cantautor de Castellfollit del Boix nascut a Menorca, s’ha consolidat com una de les veus emergents més sòlides del pop-folk català. Després dels discos Anhel (2022) i D’aquí i d’allà (2024, Discmedi) —amb col·laboracions de Cesk Freixas, Lia Sampai, Pèl de Gall o JU—, l’artista prepara el seu tercer àlbum previst per al 2027, del qual “La Parenta” n’és un dels avançaments.

Amb un estil càlid, proper i sincer, Titu Martí  vol conectar amb tu si buesques autenticitat i bones històries.
Aquest estiu girarà per diversos escenaris del territori, incloent Òdena, Copons, Calaf, Gàrzola, Riudebitlles, Argentona i Alaior -entre d’altres-.




Comments are closed.

Back to Top ↑