L’occità alça la veu al Perifèria Cultural amb una vetllada d’homenatge, resistència i futur per a una llengua germana
Alidé Sans i “Titot” fent Guillem de Berguedà donaran el tret de sortida nacional de la quarta edició del cicle.
Alidé Sans i “Titot” fent Guillem de Berguedà donaran el tret de sortida nacional de la quarta edició del cicle.
Una nova cançó que esdevé un homenatge vibrant i ple de sentiment a l'equip i a la seva afició.
Música, cultura i tradició, del 28 de maig a l’1 de juny, a la capital de la Garrotxa.
És el primer cop que el certamen estén la programació a poblacions veïnes com Amposta i Ascó.
El trio mallorquí continua la festa amb el disc 'Metallix: Afterparty', amb col·laboracions com la de Samantha Hudson.
Un crit de festa i denúncia contra l’especulació immobiliària.
Els organitzadors anuncien que mantindran les localitats que ja s'havien adquirit.
El festival, que es farà del 13 al 23 d'agost, arriba a la cinquena edició "plenament consolidat".
Vic es convertirà en la capital de la música clàssica per a noves generacions durant el juny i el juliol.