Marta Shanti: cançons de Catalunya a Marsella
La cantautora ha fet dos concerts en aquesta ciutat, aquest passat divendres.
La cantautora ha fet dos concerts en aquesta ciutat, aquest passat divendres.
És una declaració d’intencions, un manifest sobre la constància, els somnis i la fidelitat a un mateix.
El grup de Pego va anunciar el passat 9 d'octubre la seva tornada.
El concert del 18 d’abril al Teatre Municipal de Girona penja el cartell d’“entrades exhaurides” en poc més d’una setmana.
El disc és un viatge musical cap a l’origen i la pertinença i sortirà el pròxim dia 19.
El festival se celebrarà a l'escenari de la platja entre els dies 19, 20 i 23 de juny.
Les entrades es posaran a la venda aquest dimecres 12 de novembre a les 15 h.
La cantant, violinista i compositora ens presenta un punt d’inflexió en la seva trajectòria.
El concert de presentació del disc es durà a terme el pròxim 6 de desembre a la Sala Upload de Barcelona.