Graut ens indica el camí de la guerra, “Camí cap a l’oblit”
Una cançó que desprèn tristesa i angoixa davant les guerres.
El nou senzill de Graut també desprèn misèries i dolor que en aquests moments vivim. Diu Toni Grau que “cada cop estic més convençut de la nostra extinció com a espècie, silenciosament oblidats, del tot prescindibles… nosaltres malgrat tot continuem cridant cançons”.
Després de liderar bandes com Indomable Boris o Cosmic Groove, i participar en altres com Spessa, ReiSoul, Seattle Blues Band, Inèdit, NietsNiuts, The Invisiblemens o La Linea, Graut es converteix en el vehicle perfecte, el camí obert i lliure de peatges per retrobar el sentit de fer cançons.
Graut va publicar el primer treball titulat “Limit’s” el 2015, “Manual Nadir per a Nómadas Zenitals” el 2016, “Enmig del Fum” el 2020 i “El cel dels ignorants” el 2022.
El seu rock beu de les fonts més diverses i es transforma en un so amb nom propi, una forma de fer personal i inconfusible, lletres amb ànima que narren les històries des de dins.