Maria Hein revisita la cançó tradicional mallorquina «La dama de Mallorca»
A partir del proper dimecres, la podreu escoltar a la nostra emissora.
Han passat menys de dos anys des que Maria Hein es va presentar davant el món amb «Continent i contingut», un àlbum debut amb el qual es va convertir ràpidament en una de les artistes revelació del moment. Un disc delicat, on barrejava folk i pop, i en el qual desprenia una màgia única que tallava la respiració, màgia que li va portar a guanyar premis com el de Millor Cançó i Millor Artista Revelació de Enderrock 2021.
Ara ens presenta «La dama de Mallorca», una cançó popular de Mallorca que ella ha volgut revisitar i adaptar-la a un so més actual, electrònic i experimental. La cançó, que compta amb una producció de Ferran Palau i de b1n0, és una petita pista de la nova direcció que prendran les seves noves cançons.
El videoclip que acompanya a «La dama de Mallorca» està realitzat en col·laboració amb la direcció creativa, producció i direcció d’Esther Ji, Júlia Aguilar, Andrea Doy i Mar Poblet, on han creat i materialitzat la nova proposta visual de Maria Hein.












