Terra i Sal irromp amb ‘Folk discòrdia o l’art del fracàs’, el nou disc que sacseja el folk de les Illes Balears
Divendres, dia 2, ho presentaran en el programa ‘ActualiCAT’ d’OnaCat.Ràdio (9h, 13h i 19h).
Terra i Sal presenten el seu nou treball discogràfic ‘‘Folk discòrdia o l’art del fracàs’, editat per Illa Delirics i produït per Roger Pistola. Un disc de 10 cançons que consolida el projecte com una de les veus més singulars i incòmodes del folk contemporani a les Illes Balears.
Nascut el 2020 a les Illes Balears i Pitiüses, Terra i Sal és un projecte que entén la música com un espai de debat constant. Lluny de la idea de consens, el grup treballa des de la diferència, la fricció i la contradicció, convertint aquestes tensions en motor creatiu. El seu so neix de l’arrel tradicional de les illes, però es transforma en un llenguatge contemporani, crític i deliberadament incòmode.
El mateix nom del grup ja condensa la seva mirada: ‘Terra’ com a vincle amb la natura i els sabers arrelats del territori, i ‘Sal’ com a element essencial de les illes, que evoca la condició d’un espai envoltat de mar i constantment travessat per altres influències.
El disc s’articula a través de deu cançons que exploren la relació entre territori, memòria i present, dibuixant un recorregut entre la intimitat, la crítica i la reflexió col·lectiva.
Recordeu aquest divendres, dia 2, en el programa ‘ActualiCAT’ estarem amb la Lídia Pérez (guitarra, percussió i cant) component de la formació, per tal de presentar-nos aquest nou disc.











