Notícies Meritxell Neddermann participà en el Microclima 2024 / Halley RecordsMeritxell Neddermann participà en el Microclima 2024 / Halley Records

Els festivals Microclima i Macroclima de Camprodon s’uneixen en una única marca

2 abril 2025

Es programaran concerts al maig i juny i també el primer cap de setmana d’agost.

Els festivals Microclima i Macroclima de Camprodon s’uneixen sota una mateixa marca amb la idea d’unir esforços per convertir la vila en una destinació de música i natura. El nou Microclima es dividirà en dues programacions. D’una banda, el Microclima Primavera, que mantindrà l’essència de concerts en ambients més propers i en espais singulars dels diferents nuclis el maig i juny. I el Festival Microclima que, prenent el relleu de l’antic Macroclima, organitzarà concerts el primer cap de setmana d’agost al Parc de la Mare de Déu de la Font. Aquest últim es planteja com “un festival de grans noms i amb vocació de proximitat que permetrà portar artistes difícils d’escoltar a la zona”.

En un comunicat, s’explica que la nova estructura vol consolidar l’oferta musical de Camprodon amb actuacions a diferents èpoques de l’any. L’organització seguirà anant a càrrec de la promotora gironina La Tornada amb el suport de l’Ajuntament de Camprodon i sumarà la “implicació estratègica” del festival Cruïlla, amb el seu fundador i director general, Jordi Herreruela al capdavant i l’assessorament d’Enric Jové, president del Barcelona Creativity and Design Foundation. 

Aquest dissabte a la tarda es presentaran les programacions al Pont Nou de Camprodn amb actuacions sorpresa.

Text: Redacció/ACN




Comments are closed.

Back to Top ↑