Notícies Foto: Ventilador MusicFoto: Ventilador Music

Laura Capdevila es deixa endur per la inèrcia de les ‘Ones’

9 gener 2025

Li canta al vaivé de la vida i de les relacions humanes.

Un cop publicats ‘Va passar de llarg’ i ‘Fang’, els dos primers senzills d’avançament de l’EP ‘Fum, gavines i ones’ (Ventilador Music, 2025), Laura Capdevila comença l’any regalant-nos ‘Ones’. Es tracta d’una cançó, que també comptarà amb un al·legòric videoclip propi, a través de la qual l’artista gavanenca ens segueix mostrant la nova sonoritat que la seva música adquirirà en el seu segon àlbum de curta durada.

Destacant, com sempre, per la seva veu, acompanya el cant d’una base instrumental que sona equilibrada, a mig camí entre l’indie-pop i la cançó d’autor. Les guitarres recorden el vaivé de les ones del mar, i en remarquen el significat que la compositora ha pretès transmetre a partir d’una lletra metafòrica que explica, amb delicadesa, que tots ens influenciem entre tots. Que les accions venen donades en forma de reacció a altres moviments, i que una cosa acaba generant una cadena de respostes que defineixen la nostra personalitat.

És per això que la guanyadora del premi Iberoamericano BIME 2023  al millor nou projecte emergent ens anima a deixar-nos portar per les ones i a no quedar-nos quiets, perquè és quan ens belluguem amunt i avall quan realment ens sentim vius. 




Comments are closed.

Back to Top ↑