Presentació de la programació 2025 d’El Molino de Barcelona
Trobarem una oferta inèdita de jazz, electrònica i humor.
El Molino ha presentat prop de 20 concerts per a la primera meitat de 2025, així com espectacles regulars de comèdia i sessions de club. El mític teatre del Paral·lel consolida així una programació ambiciosa, basada en espectacles íntims de gran qualitat, que combina talent local amb estrelles internacionals del jazz.
Entre els nous artistes confirmats destaquen figures jazzístiques consolidades com Richard Bona & Alfredo Rodríguez, així com representants del millor jazz contemporani com Immanuel Wilkins. També s’hi afegeixen referents del folk tan diversos com Calexico, Quimi Portet, Raquel Lúa o Steve Gunn. A la nova etapa d’El Molino també hi ha espai per al flamenc i la fusió, amb mestres del gènere com Kiki Morente i el trio Benavent, Pardo & Di Geraldo. Tots aquests noms s’incorporen a una programació que ja inclou noms com Eliades Ochoa, Fatoumata Diawara o Marala, entre molts altres.
El Molino també aposta per revitalitzar les nits del Paral·lel amb sessions de club regulars. Avui ha presentat Disco Marisco, una proposta de DROP Dance Society per als dissabtes a la nit que arrencarà el 30 de novembre. Els DJs Menine, Deckard i Yo Tu Meneo protagonitzaran la primera d’aquestes festes, que busquen reviure la màgia retro de la música disco. Els divendres és el torn de It’s Playtime!, la sessió de Curtis i Salvadiscos especialitzada en música soul i hip-hop punxat estrictament en vinils.